Z nějakého důvodu (nespokojenost s kvalitou nebo provedením / špatně zvolená velikost / dodané nesprávný zboží) Vám nevyhovuje zboží, které jste si u nás zakoupili? Víme, že toto je ta méně příjemná část a proto jsme pro Vás připravili tuto stránku, na které najdete všechny informace pro co nejrychlejší vyřešení Vaší reklamace / výměny zboží.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 40 DNÍ - u nás zakoupené zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 40 dnů od jeho dodání na Vaši adresu.

UPOZORNĚNÍ – výměna/vracení zboží nebude akceptováno, pokud byly z produktu odstraněny visačky výrobce, pokud zboží prokazuje známky nošení, pokud bylo zboží vypraný, pokud zboží zapáchá (např. za cigaretovým kouřem) !!

1. Vyplňte reklamační formulář, který si můžete stáhnout a vytisknout klinutím zde. Vypište všechny potřebné údaje, aby bylo zřejmé za jaké zboží / velikost / barvu chcete produkt vyměnit. Pokud požadujete vrácení peněz, nebo výměnou zboží vznikne přeplatek, je třeba uvést číslo účtu, kde bude příslušná částka uhrazena v zákonné lhůtě.

Reklamační formulář


2. Zboží odešlete doporučenou poštou nebo osobně doručte na naši adresu. Při zasílání zboží dbejte na správné zabalení a použijte tlumící materiál nebo správnou výplň, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.
FansMania
Jégeho 12
821 08 Bratislava
Slovenská Republika


VÝMĚNA:
- jestliže máme náhradní zboží na skladě, odesíláme ho ihned. Dopravu samozřejmě neplatíte :)
- pokud zboží na výměnu skladem není, platí dodací doba uvedená na naší webstránce při daném produktu a velikosti v době zpracování reklamace / výměny


VRÁCENÍ:
- v případě vrácení, peníze standardně vracíme do 15 dnů od zpracování reklamace
- peníze vracíme na bankovní účet, platební kartu ne Paypal, nevracíme prostřednictvím poštovní poukázky
- jestliže byl součástí objednávky dárek, je třeba poslat ho spolu s vráceným zbožím zpět


PODMÍNKY REKLAMACE:
- zboží prosím nezasílejte zpět na dobírku. Balíky na dobírku nepřebíráme
- výměna / vrácení zboží nebude akceptováno, pokud byly z produktu odstraněny visačky výrobce, pokud zboží vykazuje známky nošení / optřebení, pokud bylo zboží vypraný, pokud zboží zapáchá (např. za cigaretovým kouřem)
- výměna / vrácení nelze na produkty s vlastním jménem a číslem, jedině pokud byl dodán jiný produkt nebo jiná velikost nebo jméno a číslo se neshoduje s objednávkou.
- v případě nevrácení dárku, bude jeho hodnota odečtena od vrácené částky

Za vadu zboží nelze považovat změnu vlastností, která:
- vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávného používání jako i nedostatečného nebo nevhodného ošetřování
- vznikla v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno
- vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím nebo třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu